(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

понеделник, 13 април 2015 г.

Empties #1 Bioten/Gliss/Bourjois/Adisas/Avon/Macadamia



За първи път пиша за изразходваните ми до край продукти. Събирах празните опаковки около месец и половина.


Започвам с двете ми рол-ончета на Adidas - Fresh и Soften. Купих си ги на промоция за 2.20лв. и толкова много ми харесаха, че продължавам да си ги купувам. Любими от серията са ми синият и розовият, който използвам в момента. Миришат страхотно, не лепнат и са без парабени.


Продължавам с маската на Gliss -  Milion Gloss 10 days Shine-Treatment. Според описанието маската дарява косата с блясък за цели 10 дни. Че има блясък, има, но чак пък 10 дни... Маската мирише страхотно, прави косата мека и аромата се усеща дълго време. Много я харесвам, но не очаквайте 10-дневен блясък. Косата е възстановена само с едно използване. Съдържа течен кератинов комплекс. За 150 мл. цената е 8 лв. Разфасовката е малка, но продуктът е икономичен, защото на мен ми стигна за 2 месеца, при слагане 1-2 пъти в седмицата.





Следват едни леки разочарования - продуктите за лице на Биотен. Много харесвам тази марка. Използвала съм голяма част от нейните продукти, но тези за лице никак не са ми фаворит. Хубави са но на мен не ми действат. Започвам с Bioten Genovate Antiageing & Regenerating night crem, или по друг начин казано Регенериращ нощен крем против бръчки, съдържащ съставка добита от растителни стволови клетки, която подсилва и защитава естествените механизми на клетката за грижа срещу стареене. Действие на 3 нива - 1.Елиминира токсините; 2.Удължава живота на клетката; 3.Възстанововява тъканите. Кремът се препоръчва за възраст между 35-45 години. Аз съм на 25, но след като погледнах състава реших, че този крем няма да ми навреди и си го купих. Стори ми се просто обикновен крем, така се и оказа. Мирише приятно, помпичката е много удобна и практична. Моята кожа е много суха, сутрин направо се бели. Също така съм склонна и към образуването на петна и пъпки. Този крем е много мазен и тежък дори за моята суха кожа и сутрин се събуждам с някоя пъпка. Когато си мия лицето сутринта усещам как отмивам и слой от крема. Тоест за 8 часа не е попил, а съм имала един тежък филм на лицето си. Кремът е хубав и не ми изсушава кожата, но този филм не ми действа добре. Цената беше 6-7 лв.

Друго изразходвано бурканче от Биотен е дневният крем за суха и чувствителна кожа с екстракт от памук Bioten skin moisture 100% natural cotton extract. По същия начин, както предния крем - страхотен мирис, меко усещане и добре познатия ми филм по кожата, който ми прави пъпки. Ако вие сте с много суха кожа, но нямате склонност към образуването на пъпки може да опитате кремовете на Биотен, тъй като във всяко друго отношение са добри.

Изминалите месеци имаше игра на Биотен, при която при покупка на един продукт веднага печелиш друг. И на мен се падна  Bioten skin repair antiwrinkle & firming eye cream with caviar & ceramides. Според описанието този околоочен крем намалява бръчките за 4 седмици със 64%. Нямам бръчки, но и не видях някакъв особен ефект. Просто хубаво леко кремче,  попива бързо, не е тежко и мазно. Мирише по същия начин както СС кремовете на Биотен. Доста добре хидратира. Хареса ми.


Други два продукта с които се разделям са Avon Planet Spa Turkish Termal Baths  и Avon Planet Spa Bali Botanica with Frangipani&Lemongrass Body oil spray. Ох, много дълги имена... Продължавам по същество. Олиото Турски термални бани е невероятно. Пак ще си го поръчам, защото просто съм влюбена в него. Може да се използва за тяло, за нокти, за коса и каквото още приложение се сетите. Използвала съм го  за косата, като маска след което го отмивам. Ползвах го предимно за тяло. Уханието е невероятно, някак екзотично, но не натрапчиво. Олиото е изключително течно, но попива страшно бързо и оставя един нежен, но НЕмазен блясък по кажата. Със сигурност ще го купя пак.
Спреят с Франджипани малко ме озадачи. Уж е олио, а когато се напръскам с него, все едно съм се напръскала със спирт. Представете си комбинацията олио и спирт. Не казвам, че е лоша, но просто ме изненада и не можах да свикна с усещането. Но за себе си открих друго приложение - за лице. Тъй като кожата на лицето ми е много суха и склонна да образува пъпки, пръскам от олиото на едно памуче и минавам цялото лице. Усещам щипане от спирта, но олиото успокоява. Та хем убивам пъпките, хем овлажнявам кожата. Хаха. Не съм сигурна дали бих си го купила отново. Мирише по същия начин като едно старо олио на Avon  SSS в зелена опаковка. Много хубав специфичен аромат.


Продължавам с два продукта, който ме изненадаха много приятно. Това е трето шишенце от портокаловото масло на Евтерпа, което изразходих за последните 3 месеца. Използвам го по 1-2 капки на памуче, вместо тоник. Кожата е почистена и по памука се виждат доста останали замърсявания, които миенето и мицеларната вода не са успели да изчистят. Много щипе на лицето, за това не трябва да се прекалява. За аромата нямам какво да кажа - 100% портокал, супер ободряващо.









Този странен лакочистител го намерих в левчето до нас. Струва 0.50 лв.!  Взех си, ей така да го пробвам, главно защото ми хареса кутийката. Обаче като го използвах за първи път- щях да падна! Много приятно ме изненада. Кутийката е пълна с кръгло нарязани кърпички напоени с лакочистител. Не мирише на локачистител, а на портокал. Консистенцията е по-скоро като на олио. Обикновен лак се трие само с една, най-много две кърпички. За брокатения е по-трудно, но пак става. Не ми изсушава ноктите, а напротив - стават лъскави от олиото. Отидох до левчето и си купих още няколко кутийки с различни аромати. Въобще не знам къде другаде се продава този продукт, но ако го срещнете задължително го изпробвайте. Това си е направо мечтаният лакочистител за мен, само за 50 стотинки. А и го няма досадния памук, който да ми полепва по ноктите. 



Последните три продукта, които пътуват към кофата за боклук са празни опаковка от ботокса за коса Loreal Fiberceutic, Macadamia Healing Oil Treatment и Bourjois healthy mix serum, изразходен до край за няколко месеца. За тях няма да се впускам в подробности, защото имам писани ревюта. Мнението ми не се е променило.



Доста дълъг пост се получи. Благодаря за търпението на всички, които прочетоха до края! Дано съм ви била поне малко полезна! Кажете ми вие ползвали ли сте някои от тези продукти и какво мнение имате за тях ?