(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 29 март 2015 г.

Bell - Royal Glam / Glam Wear + SWATCHES

Пролетта вече е тук и идва време за свежи, ярки цветове. Когато видях в дрогерията, че вече предлагат продукти на Bell, нямах търпение да се сдобия с някои нещица. Първо ме грабнаха гланцовете. От както ги купих преди 3 седмици почти само тях използвам.

Bell - Royal Glam е дълготрайно течно червило с Алое Вера. Моето е в цвят 064. Много си го харесвам. Наситено е, има плътен цвят. Напомня ми за Golden Rose Ultimate Color Lipgloss .

Glam Wear е гланц за устни със силен блясък. Аз избрах цвят 031-прасковено и 038-пепел от рози. Въпреки, че не са толкова наситени, като червило, тази серия ми допада повече от  Royal Glam. Гланцовете имат цвят, но придават т.нар. "мокър ефект". Не изсъхват на устните и не попиват. Като консистенция много ми напомнят на любимия ми Manhattan color loop .

За дълготрайността мога да каже, че със сигурност нито Glam Wear, нито Royal Glam ще издържат цял ден. Тези глосчета издържат не повече от час, час и половина. 
Цената е около 6-7 лв.