(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 19 април 2015 г.

Alverde Anti-Aging Q10 Beauty Balm 7in1 + SWATCH

Използвам BB крема на Alverde от около седмица, но толкова много ми харесва, че нямах търпение да споделя впечатленията си. Ароматът му е невероятен - на свеж плод. Има доста добро покритие. Стяга кожата. Стои страхотно. Не се забелязва и не се усеща. В същото време тенът е равномерен. Струва ми се, че ми стяга и порите, защото почти не се забелязват. Не се размазва и не ми остава по телефона, когато говоря, като повечето продукти за лице, които ми се отпечатват на дисплея. Попива веднага и издържа цял ден. Не ми изсушава кожата. Завършекът е матов, както се вижда от снимката. На пръв поглед цветът е малко тъмен, но стои много естествено. И всичко това за цената от 4-5 лв.! Съдържа арония, Q10, Витамин Е, Глицерин и масло от шеа. Без консерванти и оцветители. Веган, тоест не съдържа никакви съставки от животински произход, което е чудесно! Със сигурност бих си го купила отново.