(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

сряда, 1 април 2015 г.

L'Oreal Fiberceutic HAIR BOTOX


От доста време исках да опитам т.нар. "ботокс за коса". Ефектът се дължи на водноактивиращата се молекула Intra-Cylane, която при свързването с вода удвоява обема си два пъти. Тоест косъмът се изпълва. Косата става плътна, жива и лъскава. В опътването пише, че става и по-мека, но аз не забелязах такъв резултат. Това шишенце от 15 мл. се нанася цялото на мокра коса и след 5 мин. се измива. Ще забележите разликата още докато отмивате продукта. Косата е различа на добир. Косъмът става плътен.
От L'Oreal съветват ботоксът да се използва заедно с ботокс маска за 
коса от същата серия. Аз го използвах индивидуално. Ефектът направо ме изненада! Когато си изсуших косата имах обем от корените до върховете. Беше много странно. Все едно не беше моята коса. Молекулата се запазва в косъма до 10 измивания. При мен, като че ли ефектът се загуби за по-кратко време. Консистенцията не е мазна и не е като олио, за това не се притеснявайте да нанасяте и в корените. Молекулата не се натрупва в косъма, така че и да го използвате редовно това няма да засили ефекта. Цената за едно шишенце от 15 мл. е 5-6 лв. Продава се в доста он-лайн магазини. Тъй като при мен резултатът беше за около седмица (5 измивания на косата) не го използвам толкова често.