(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 10 април 2015 г.

Products I Regret Buying #1 Alverde/Wella

Днес ще ви говоря за продуктите, които съжалявам, че си купих. Имам някои несполучливи покупки, но винаги си ги използвам или им намирам друго приложение. Но тези три продукта  от месеци само ми пречат, тъй като заемат пространство на тоалетката ми, без да ги изполвам.


Ще започна с ружа на Alverde. По-точно това е руж и балсам 2в1 в цвят 10 Candy Rose. Използва се както за скулите, така и за устните. Аз не харесвам такива продукти, зощото не бих си слагала на устните нещо, което си слагам на лицето и обратно. Но случайно видях това ружче, беше доста намалено и опаковката му е много сладка и това доведе до покупка.  За съжаление като руж не ми върши никаква работа. Не виждам никакъв цвят. Може би се слива с цвета на кожата ми, но слагам и напластаявам и нищо! Опитах се да направя swatch, но то просто нищо не се вежда. В същото време стои мазно и не абсорбира. Има малко блясък, но не виждам смисъл да си създавам предпоставки за пъпки, заради това едва доловимо действие. Продуктът мирише леко, но не е приятно. Като балсам резултатъм е просто плачевен, още по-зле. Първо цветът не е моя, за което само аз имам вина разбира се. Но цветът не е равномерен, страшно много изсушава. Текстурата е като на твърд коректор. Представете си как стои твърдия коректор като руж или балсам...

Със сигурност не бих си купила повече такъв продукт от тази марка.


Когато видях в козметичния магазин, в който ходя най-често, че са заредили доста продукти за коса на Wella много се зарадвах и веднага взех два. В златистата опаковка е балсам без отмиване за топлинна защита. Нанася се на влажна коса, след което си я стилизирате както искате с преса или сешоар и т.н. Не е стилизиращ продукт, само предпазва от вредите на сешоара и пресата и прави косата "лъскава и  гладка". За това последното в кавичките просто не мога да се съглася. Вобще не знам защо си слагам този продукт, като не виждам никакво действие. Не знам зали предпазва от топлината на сешоара, но със сигурност нищо друго не прави. Нито косата ми е по-лъскава, нито гладка. Слагах си го, почти половината изхарчих, докато не реших, че няма смисъм да мажа косата си с нещо, което не и действа. Само мирише хубаво - на шампоан.











Балсамът без отмиване на същата марка ми е още по-голямо разочарование! Тъй като на гърба му са описани толкова много действия, че е шокиращо когато етикетът ни най-малко не отговаря на истината. Този балсам без отмиване Wella Professionals Bio Touch pure aqua essence съдържа "микрокапсулирани капки вода и лотосови цветове и осигурява интензивна и дълготрайна влажност на косата". Нанасям го на мокра, леко подсушено коса. Ефектът е бухнали краища. Не обемни, лъскави или гладки, а бухнали, сплъстени и лепкави! Миризмата е много хубава, само това ме спира да изхвърля балсама.

Двата продукта на Wella ги купих за 3,4 лв. всеки, но трябва да предупредя, че в онлайн магазините съм ги виждала на цени в пъти по-високи. Не се лъжете да давате повече пари, за нещо което не си заслужава.


За съжаление това бяха три мои големи разочарования. Споделе в коментарите от кои продукти не сте доволни вие. 

Весели празници! :)