(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 17 април 2015 г.

Mini Haul #1


 Здравейте! Преди няколко дни направих един mini haul. Не беше планувано. Не съм чела за нито един от тези продукти преди да си ги купя, както правя обикновено. Нямам търпение да ги изпробвам.


Този хидратиращ и омекотяващ крем за тяло та Rubelia ме плени веднага с аромата си. Не съм използвала до сега кремовете за тяло на марката. Но когато видях този и го помирисах ми напомни за слънцезащитния  лосион от детството ми. Облада ме една носталгия и веднага го придърпах към себе си. Когато го отворих вкъщи и си намазах ръцете, за да го пробвам, малко се разочаровах. Уханието е доста силно, но има една остра нотка на химия, която след време изчезва и остава само кокос.
Следващата ми покупка е крем-олио лосион за тяло на Balea. Уханието и тук ме привлече. Лосионът мирише много силно на ядки, по-конкретно на бадеми. Влюбена съм в аромата. Съдържа бадемово масло. Съдържанието на масла в лосиона е 40% , което го прави подходящо за хора със суха кожа. Скоро ще напиша ревю за него, защото му възлагам големи очаквания.
Това е BB крем на Алверде. Купих си го заради аромата, а и защото си търсех BB крем.
Малко цитати от опаковката - BB крем против стареене на кожата с Q10 и плод от арония. Не съдържа синтетични аромати, оцветители и консерванти. Веган. Съставът е добър, съдържа доста масла. Моят крем е за светла до средна кожа. Но въпреки това цветът е доста тъмен. Нанесох си го след като го купих да видя дали няма да ми е тъмен, но се оказа чудесен. Кожата ми се стегна, а лицето ми изглеждаше все едно имам тен. Не се вижда нещо да е нанасяно, нито имах такова чувство. Естествен вид с лек тен. По първи впечатления съм много доволна. Очаквайте и за този продукт ревю в скоро време, когато придобия повече впечатления.


От години не съм използвала ръчно изработените глицеринови сапуни на Рефан. Реших да си ги припомня. Избрах си този с лавандула и овес. Мирише много приятно. Излезе ми около 3лв., малко над 100гр.