(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 26 април 2015 г.

Rimmel / Maybelline/ Oriflame Cream Blushers + SWATCHES

Голям любител см на ружовете, но необяснимо и за мен кремообразните не ги използвам толкова често. Според мен стоят доста естествено и матово, а аз предпочитам повече блясък. Днес ще ви представя единствените ми кремообразни ружове.




Първият ми руж от този тип е на Oriflame Studio Artist в цвят Sheer Berry. Купих си го миналата зима, защото цветът ми се стори подходащ за сезона. Доста е течен, в сравнение с другите два. Трябва да се внимава при нанасяне, да не се прекали. Цветът иззглежда тъмен, но след разнасяне стои много добре.
Сдобих се с Rimmel Stay Blushed в цвят Apricot Glow преди няколко месеца. Изпозвала съм го няколко пъти. Не се забелязва особено, слива се с кожата ми, въпреки че моята кожа е доста светла. След повече напластяване стои добре. Консистенцията е гъста, както се вижда от 
снимката. Много лесно се нанася и не става мазало, като с горния :D. Цена 4.20 
лв.

Maybelline Blushstudio Jelly Glow в цвят 02 Fresh Pink е една от последните ми придобивки. Имам го от няколко седмици. Съвсем случайно го видях в parfimo.bg на цената от 3.20 лв. Имаха само два налични цвята. Побързах да  поръчам веднага, но единият вече беше изчерпан. Надявам се скоро отново да е наличен и то в повече цветове, защото бих изкупила всичките! Толкова много ми харесва. На първо място опаковката е супер сладурска, малка и компактна. Предпочитам ружовете да са в по-малък грамаж, защото не е продукт, който свършва бързо, а няма смисъм да имаш за цял живот, тъй като рано или късно срокът му на годност ще изтече. Текстурата на този руж е подобна на мус. Суха на добир. Дори не мога да я опиша и сравня с нещо, което съм
използвала до сега. Цветът стои много естествено. Подходящ е за ежедневен грим, за вечер едва ли ще се забелязва. Също има нужда от напластяване. Няма никакъв аромат. Не съм го носила цял ден, за това не мога да кажа до колко е издържлив.