(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

четвъртък, 9 февруари 2017 г.

Нови придобивки ~Haul 2017~


































Здравейте! Последните дни си купих някои неща и реших да ги обединя в един пост. Вече съм ги използвала по няколко пъти и ще споделя първи впечатления.






























Тоник за лице Дева Pure с Цинк. Не съм използвала продукти на марката от години. Видях този тоник в Била и веднага го взех. Ухае на кремчетата на Дева в стъклените бурканчета, ако си ги спомняте. Все още се продават, но преди години бяха доста известни. Много ми хареса тоника, първо защото ме върна в годините ми от гимназията и второ, защото освежава много добре.






























Следват три маски за лице. Avon Planet Spa Perfectly Purifying с минерали от мъртво море е типична почистваща маска, дори бих казала малко агресивна за суха кожа. Стяга много бързо и почиства много добре. Гледам да я използвам по-рядко, защото изсушава малко кожата.

Oriflame Swedish Spa Purifying Face Mask е също почистваща маска, но едновременно с това и овлажнява кожата. Според съдържанието е с малахит. Цвета и е зелен, каквато е опаковката и е удоволствие да се използва. Почиства, заглажда и хидратира перфектно. Цялата серия ми е любима.

Третата маска отново е на Oriflame - хидратираща с диня. Използвах я вече два пъти. Гелообразна е, попива добре. Приятна е, но действието и е едва забележимо.






























След като си направя маска, нанасям олиото с бяла лилия за суха и зряла кожа. На кутията пише след разнасянето му лицето да се напръска с розова вода. Точно по този начин го използвам. Понякога ми се отразява добре, друг път не е достатъчно да хидратира кожата ми. Оставам със смесени чувства за сега. Ухае доста остро на билки.






























От както излязоха базите за грим на Maybelline исках да опитам тази за намаляване на порите. Изчаквах чак до сега, защото по принцип не съм фен на базите за грим и използвам единствено база за сенки. Хареса ми как заглажда кожата и я прави мека и равномерна, но според мен порите са си същите. Изравнява текстурата на кожата, но не прикрива никакви несъвършенства и не им влияе. Харесва ми. Използвам я ежедневно от както я купих. Много ми харесва, но не очаквайте да прикрие порите и да ги смали.



Следват малко продуктки за устни. В ДМ червилата на Max Factor Color Elixir бяха на половин цена. Възползвах се и избрах цвят 510 English Rose. Много красив ежедневен цвят. Самото червило е много меко и комфортно за носене. 






























Естествено минах и през щанда на Essence да си избера нещо от разпродажбата на отпадащите им продукти. Избрах си единичните сенки в цвят , като още в магазина знаех, че ще го използвам като хайлайтър. Цветът е перлено бял с розови отблясъци. Използвам го под веждата и както вече споменах като хайлайтър.
Набързо взех и още  едно от матовите им течни червила, защото когато  търся точно този цвят, никога не е наличен, а именно 01 La vie est belle. И преди съм говорила колко любими са ми тези червила.



Балсамчетата за устни на Balea пък бяха на цена от 1.20 лв. и веднага си взех. Преди години имах един от марката, който не ми хареса, но този определено се различава. Почти няма цвят и стои матово. От подхранващите е, а не от тези, които стоят мазно на устните. 


На последно място ще спомена червилото на Flormar №519. Стои сухо на устните, не се нанася равномерно и остава по опаковката.