(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 5 февруари 2017 г.

Изразходвани маски за лице
















Здравейте! Отдавна исках да споделя мнението си за някои маски за лице, които използвам напоследък. Събраха се доста празни опаковки, за това реших темата за маските да е отделно. 



Започвам с маските на Balea. Последно ги използвах преди години, когато не ми харесаха въобще, но сега ми се струва, че са напълно различни от тогава. 
Тази с лавандула ми хареса доста. Консистенцията е като на мус, цвета е леко лилав. Много приятна маска, попива бързо и има ефект.
Синята маска е почистваща, с кал от мъртво море. Почиства страхотно, съдържа ексфолиращи частици, но щипе много. 
Не ми останаха впечатления от подхранващата маска с термална вода и водорасли,  бих я пробвала пак.


Двете маски на Alverde ми харесаха страшно много. Леки са и попиват добре. Не виждам голяма разлика в действието им, но ми допадат. Пак ще ги купя.




От маските на Cien ме впечатлиха хидратиращата (тази в бяло и синьо) и anti-age маската с нар. Попиват много добре и действитето се усеща. Консистенцията е като на богат крем, не ми е любима, но става.
Тази против бръчки с грозде не ми допадна, лепкава е, трудно се измива и ми е неприятно да я използвам. 






Продължавам с малко разочарования. Исках да опитам маските на Botanical Choce и избрах тези с кокос и шоколад. Маските са на каолинова основа и усещането е все едно имам само глина върху кожата си плюс изкуствен аромат на кокос и шоколад. Не бих ги купила отново. Действите не ми хареса. Предпочитам да използвам натурален каолин без аромати. Тази с шоколад е подхранваща, а тази с кокос - ултра хидратираща. И двете действат като обикновена глина. Голямо разочарование. 



Следват две маски, които не ми навредиха, но не ме и впечатлиха. Sheet маските на Balea  и Skin Recovery. Нищо особено. Не бих ги купила пак.

             


Едно голямо откритие за мен са маските на Marion. Всички ми харесват, най вече почистващата със загряващ ефект (в златистата опаковка). Уникална маска. Консистенцията е като на мед с ексфолиращи частици. Действието се забелязва веднага. Въпреки, че е почистваща не изсушава кожата, няма го усещането за стягане. 
Розовата е с моментален лифтинг ефект. Не видях чак такъв резултат, но не беше лоша. 
Синята е с Q10 - също ми хареса. 
Зелената е подхранваща. Много лека формула, попива бързо. Бих ги купила всичките отново. Това, което също ме изненада е че всички се нанасят върху влажна кожа (нещо, което забелязах след няколко използвания, но така е като не чета внимателно гърба на опаковката). Препоръчвам ги горещо, още повече, че струват под 2лв. и са най-евтините и ефикасни от всички, които съм използвала от типа саше.





Маските на Tony Moly също доста ми харесаха. Напоени са обилно. Определено хидратират. Не мога да кажа действието конкретно на всяка една, защото не усетих разлика. Използвала съм ги само по веднъж. Имах доста сериозни проблеми с кожата - изсушаване и несъвършенства и тези маски просто ме спасиха.  Използвах ги в рамките на месец и още на първата седмица кожата ми се възстанови. Ако не бяха те, не знам какво щях да правя в тези студени дни. Може да ги откриете на theskin.bg . Препоръчвам ви пакета от 10 бр., защото по единично излизат два пъти по-скъпи, а не мисля, че цената от 6 лв.  на брой е оправдана.














На последно място е нещо, което със сигурност ще купя в пълен размер. Tomatox на Tony Moly.  Получих го като мостра при поръчката на маските. Чудех се как да го използвам и проверих на сайта. Това е масажен крем. След измиване на лицето, на влажна кожа се масажира продукта и се оставя да поседи  около 10 мин, след което се отмива. Ефектът е зашеметяващ и мигновен. Кожата е страшно мека и гладка, няма сухи очастъци и зачервявания. Много съм благодарна за тази мостра, защото иначе едва ли щях да обърна внимание на този продукт. 

Това са всички маски, които използвах последните 2 месеца за интензивно възстановяване на кожата ми. Надявам се поста да е бил полезен. Споделете вашия опит с еднократните маски за лице. До скоро ☺❤