(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 26 февруари 2017 г.

Нови продукти ФЕВРУАРИ 2017


























Здравейте! Днес ще ви покажа покупките си пред последните 1-2 седмици. Всеки продукт използвах поне по веднъж, така че ще споделя и първи впечатления.























Започвам с несесерчето с травел продукти на Bio - Beaute by Nuxe. Изреждам мъниците един по един:

1. Мицеларна вода с портокалова вода 30 мл. - за всички типове кожа, дори чувствителна. Много ми хареса, бих я купила в пълен размер. Толкова е нежна и в същото време почиства грима лесно без остатък. Не изсушава. Възхитена съм!
2. Ексфолиант за лице 10 мл. - в три спътки - при масажиране превръща гела в олио, а при досег с вода в млечна емулсия. Съдържа фина пудра от био кайсиеви ядки и семена от био малини, които са видими и ексфолират много приятно. Усещам кожата си после като полирана, въпреки че ексфолианта е много нежен. 
3. 24-часова хидратираща емулсия за нормална и комбинирана кожа 15 мл.  с клетки от клементина, петалца от мак и био арганово масло, екстракт от семена на круша. Дори и на моята суха кожа се отразява добре. Попива мигновено, текстурата е много лека.
4. Интензивно подхранващ крем за ръце 15 мл. - разработен за много суха кожа, оставя филм върху нея. Кремът е приятен, хидратира, но ефектът не е дълготраен. Трябва да нанасям отново и отново. 
5. Тонизиращ лосион за тяло с био дестилирана вода от мента - какво кремът и кремът за лице и този за ръце, лосионът също попива за секунди. Много фина консистенция. Освежава и овлажнява много добре. Заслужава си да се обърне внимание на лосионите за тяло на Nuxe.

Несесерът е качествено изработен и красив, влезе ми веднага в употреба.

Като обобщение ще кажа, че всички продукти ми харесват много, но мицеларната вода заслужаща по-голямо внимание.
Maybelline Super Stay 24 h. фон дьо тен - Използвам го редовно от десетина дни. Покритието е леко към средно.  Консистенцията е доста течна. Не се събира по фините линии и сухите участъци, но пък покривноста е слаба... Ако нямате петна,  пъпки и неща, които искате да прикриете, а търсите фон дьо тен само за изравняване на тена, този е точно за това. Лек е и комфортен за носене.



























Спирала Maybelline The Falsies Push up Drama. Първото което ме впечатли в тази спирала, признавам си беше опаковката.  Но се оказа страхотна. Придава невероятен обем. Трябва да се работи внимателно с нея, защото ако се прекали слепва миглите. Още първия ден когато я сложих ме попитаха с каква спирала съм. Определено се забелязва. 

























Автобронзант за лице на Alverde. Мното съм изненадана от този продукт. Попринцип и на лицето си нанасям лосион автобронзант, но когато видях, че Alverde предлагат такъв конкретно за лице и веднага го взех. Лек е, попива добре, разнася се добре, не изсушава кожата. Потъмняването е още след първото нанасяне, а след второто е още по-видимо. Аз го слагам две вечери подред, след което почивам един ден и пак слагам две вечери преди лягане на суха и чиста кожа.На лицето изглежда много добре, по-скоро имам проблеми с шията и деколтето, където се забелязват следи и петна, но го отчитам на това, че точно там не съм го разнесла добре.

Дева Bio Vital крем против бръчки и фини линии с екстракт от лимонова кора и масло от вечерна иглика. Ароматът е абсолютно идентичен  с крема на Nuxe Bio - Beaute 24-часовия хидратант с портокалови корички. Съдържа 100%  натурални био сертифицирани суровини, без парабени, силикони, оцветители и минерални масла. Винаги съм харесвала продуктите на Дева, но отдавна не бях използвала нищо от тях. Доволна съм, че намерих това кремче, което ми се отразява много добре. Свива порите и кожата изглежда по-стегната, тенът равномерен. Това поне е ефектът веднага след нанасянето. През деня кожата ми не се изсушава, даже и когато съм с доста добро количество фон дьо тен и грим. Много съм доволна от този крем ❤👆😍

Взех си и нов околоочен крем от Ziaja. Предният беше пак на същата марка и тъкмо ми свърши. Този е с маслина за суха кожа. Кремообразна текстура, попива добре. За сега съм доволна.
Сухият шампоан купувам като необходимост и не обръщам толкова внимание на коя марка ще е. Този  на Schauma купувам най-често, защото го има навсякъде. Бих опитала и други.

Малко аксесоари никога не са излишни.

Този месец взех някои неща и от Avon. Много харесва Planet Spa серията. От нея дори имам продукти, които ми станаха толкова любими и не бих могла да заменя с друго. Тези продукти на снимката използвам за първи и всъщност съм ги използвала само по веднъж до момента, защото пристигнаха едва вчера.

Започвам с пилинг маската 
със златни частици Planet Spa Radiant Glow. Действа като всяка друга пилинг маска. Отлепва се много добре, което е голям плюс, защото много други се разпадат при отлепването.









Planet Spa Caribbean Escape маска за лице с перлен прах. Съдържа леки ексфолиращи частици, които се масажират върху лицето след което маската се оставя малко да попие. Перфектна е. Почиства и овлажнява. Много ми харесва. Не изсушава кожата, а я заглажда чудесно.





Planet Spa Caribbean Escape Луксозна нощна терапия с перли. За сега съм я използвала само веднъж и то не през нощта. Мога само да споделя, че при нанасяне малко лепне, след което попива, но не напълно. Интересно ми е какво ще е действието й, ако спя с нея или я оставя по-дълго върху кожата. Съдържа много приятни бляскави частици.


Олиото за лице със средиземноморска маслина изглежда много обещаващо. Лека текстура, приятен свеж аромат. Много ми хареса. Ще споделя отново мнение, ако се окаже толкова добро, колкото си мисля. 




























Еликсир за вана Planet spa Sweet Sensuality  с етерично масло от жасмин. Доста гъста консистенция, по-скоро като шампоан, дори още по-гъста. Съвсем малко количество е напълно достатъчно. Струва ми се, че ще го използвам дълго време. Като действие, мога да кажа че отмива добре, без да изсушава. Ароматът е много приятен, лек, но траен. 
Последният продукт от Avon този месец е базата за сенки. Действа добре, ако се нанесе съвсем малко.

Преминавам към поръчките от Oriflame. Тук заложих на познати продукти, които са ми любими от години.






Измиващият гел  за лице с чаено дърво е продукт, който използвах често преди години. Мислех, че са го спрели, и чак сега видях, че просто са му сменили опаковката. Имам спомен, че ароматът преди беше много по-силен, което всъщност ми харесваше в този гел. Усеща се силно ухание на мента, което подсилва чувството за свежест. Измива добре. 

Този лак за нокти е в прекрасен цвят, нанася се перфектно - равномерно и наситено, но издържа не повече от два дни. Имам още един цвят, при който положението е същото. Много бързо пада. Не съм слагала топ лак или база, но все пак прекалено кратко издържа върху ноктите.


Любимите ми орифлеймски червила Powershine  бяха намалени почти двойно този месец, за това се сдобих с 4 нови цвята. Няма да говоря сега много за тях, защото подготвям отделно ревю със суочове. 


































Това са всички нови придобивки този месец или по-скоро за последните 2 седмици. Като цяло съм много доволна, защото открих страхотни неща, които не съм използвала до сега, а и нямам разочарования. 

Ще се радвам за споделите в коментарите използвали ли сте някои от тези продукти и какво е мнението ви за тях :)

До скоро 💗❤👌💋😍😻