(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 27 януари 2017 г.

L`oreal Paris Matte





Здравейте! Днешното ревю ще бъде на гланца за устни L`oreal Paris Matte. Започвам от опаковката. Приятна и компактна е. Апликаторът ми харесва страшно много - доста е обемен и пречупен в средата, предполагам за да може да изважда по-голямо количество продукт. Нанасянето е много лесно. Цветът е наситен, покривен...просто перфектен. Не знам дали е само при мен или е ефект на самия гланц, но след нанасянето усещам леко тръпнене за кратко, но не неприятно. Усещам устните си плътни, което е доста странно. Завършекът обаче със сигурност  не е матов. На мен ми харесва, но ако наистина търсите матово течно червило ще останете изненадани. Ако не държите на матов завършек, плътността и покривността на това  червило ще ви впечатлят. Единственото нещо, което не харесвам е че се отбелязва на всичко до което се докоснете. 

Аз имам  цвят 404 Raspoutine-Me - ярко оранжево-червен цвят. Бих опитала и други цветове.  А вие използвали ли сте този гланц?  Кое е любимото ви матово течно червило?