(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 24 декември 2016 г.

Christmas Essentials


Здравейте! Коледа настъпва след броенни часове и днес реших да ви представя любимите ми продукти, които са задължителни за празничната ми визия. Свързвам всеки празник с много блясък,  особено Коледа и Нова година.


Започвам с фон дьо тена Rimmel Wake me up. Подходящ е за суха кожа. Завършекът е сияен. Съдържа в себе си малки светлоотразителни частички, които на пръв поглед не се забелязват, но ако се загледате по-задълбочено ще видите как олавят светлината и колко красиво я отразяват. Фон дьо тенът не е много покривен, но позволява нанасянето на няколко пласта, без да си личи. При наслояване може да се достигне средна покривност. Лицето изглежда абсолютно естествено, фон дьо тенът не се събира по сгъвките или около сухите участъци.




Следващите продукти вече сте виждали в блога, но са ми толкова любими, че не си представям Коледа без тях. Това са палитрите на Pupa и по-конкретно блясакът за лице и тяло, който и включен в почти всяка палитра на марката, продава се и отделно. 
Bell hypoallergenic face&body Illuminating powder част от ежедневния ми грим, няма да я пропусна и тук. Използвам я като финиш пудра със съвсем леко нанасяне с четката, защото също е силно отразяваща.



Руж палитрите на Makeup revolution са просто задължителни. Там ще откриете блясък във всеки цвят.

За устните препоръчвам горещо червилата на Oriflame от серията Power Shine. На 100% оправдават името си. Ако винаги сте се чудили дали да ги опитате, няма да съжалите. Любими са ми от години, на мои приятеки също. Общо взето никога не съм чувала лоши отзиви за тях. Включвам ги тук, заради празничния блясък...разбира се.


Не може без червено червило на Коледа! Показвам моето любимо червено червило. Няма да го коментирам, защото не съм го виждала в България или в някой познат онлайн магазин.  Марката е руска и май се продава само в Русия. Фокусът пада върху цвета, не толкова марката. 



Лакът за нокти, който беше в любимците ми през ноември, остава такъв и през декември Golden Rose Express dry №42. Никога не съм имала по-красив и по-наситен червен цвят. 

И като последен щрих - лосионът за тяло Victoria`s Secret Fabulous. Парфюмите, като цяло не са ми мания, но парфюмните лосиони са ми слабост. Имам толкова много и ги използвам ежедневно, но този е единственият, за който ме питат, когато съм с него. Почти всеки път някой казва - ммм на какво миришеш толкова хубаво :D. Ароматът е като на парфюма Fabulous, много силен, траен, остава по дрехите, дори в гардероба ми се усеща. От своя страна самото ухание е женствено и секси. 


За да запечатам красивите моменти от празничните дни изважам от кутията Fujifilm Instax Mini 8. Това е моментен фотоапарат, проявява снимките веднага, а размерът им е колкото на малко календарче. Качеството на снимките е страхотно, особено ако се спазват някои тънкости със светлината, разстоянието, фокуса и т.н. Единствения недостатък е, че хартията е доста скъпа, и за това го вадя от шкафа само в определени моменти.  От друга страна пък, точно в това е чара - да запечаташ мига такъв какъвто е без да можеш да го изтриеш или поправяш с филтри.


Желая ви прекрасни празници с любимите ви хора!