(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 11 декември 2016 г.

Любими продукти за ноември






Здравейте! Днес ще ви представя продутките, които използвах най-често през изминалия месец. 
Започвам с двата продукта за коса на Gliss, които използвам ежедневно. Gliss Hair Repair Million Gloss Crystal Oil е олио за коса, което нямах търпение да опитам. Влюбих се в цялата серия, след като използвах маската за 10-дневен блясък. Дълго време търсех и олиото, докато не го намерих в ДМ. Ароматът е страхотен, още една причина този продукт да присъства в ежедневната ми грижа за коса. Цената е около 10 лв.
Gliss  Hyaluron + Hair Filler Instant Hair Filling Serum е другият продукт за коса, който изпозвам абсолютно всеки ден. Това е серум за коса, който претендира, че действа на принципа на филърите, тоест изпълва косъма, за да го направи по-плътен. Моята коса е доста тънка, не мога да кажа че има някакъв ефект в тази посока, но пък дарява блясък, не омазнява и действа добре на увредените краища. Консистенцията е по-рядка от тази на олиото и продуктът попива мигновено. Шишенцето е тежко, стъклено, с пипета, с която  супер лесно определяте колко капки  ще използвате. Цена около 15 лв., но аз успях да го купя намалено на 7.50 лв., което е супер🙂
Balea 5in1 Anti-Transpirant  е новият ми дезодорант против изпотяване. Като казвам новият имам предвид, че е нещо което открих наскоро и толкова ме впечатли, че ще продължа да го купувам редовно. Първоначално ме грабна опаковката с тези пастелни, сладки цвенове. Ароматът е на бонбонки. А в последствие с изненада установих, че си върши работата страхотно. За първи път използвам дезодорант против изпотяване на Balea, но със сигурност не за последен.
Същото е и със продуктите на Biotrade – Acne out крем против акте и Keratolin foot – крем за напукани пети. През ноември в сайта на Biotrade имаше различни намаления и промоции. Точно тогава реших да изпробвам техните продукти, а и преди това съм чела доста положителни отзиви. Кремът против  акне е страхотен, действа наистина и то бързо. Кремът за крака също е като магия. Кожата ми е много суха, включително и на крата, но този крем оправи положението след 2 намазвания. Шокирана съм даже! Кремът за лице е 15 лв., а този за крака 6 лв., но както споменах Biotrade  често правят онлайн намаления, достигащи дори -50%.
На снимката е поредната опаковка от крема за суха кожа на Ziaja с авокадо. Ако имате суха кожа като мен със сигурност си струва да му обърнете внимание. А като бонус ухае невероятно, отново любимия ми аромат на бисквитки, бонбонки, дъвки и т.н.🙂 Цената му е около 6 лв., а е един от – добрите кремове за суха кожа, които съм използвала.

На последно място ще спомена няколко грим продукта и двата лака за нокти за Golden Rose. Това са любимите ми цветове този сезон и смятам, че Express dry серията е най-добрата от марката. Пудрата Bell  от серията Hypoalergenic е бляскава, може да се използва както на цялото лице, така и като хайлайтър. Изпозвам я ипо двата начина. Трета пудра от тази марка, която много харесвам.Блясакът е съвсем нежен, но забележим. Най-често използваните ми червила в последно време са  тези нюански на Essence,  Oriflame  и Manhattan. Страхотни за сезона. Относно консистецията – червилото на Essence е от Sheer& Shine колекцията, тоест много блясък с частички. Прекрасно е. Червилото на Oriflame  е кремооразно, плътно и точно този червен цвят търсех. Течното червило на Manhattan изсъхва напълно матово. Усеща се много приятно и ухае сладко на бисквитки. Мога само да съжлавям, че почти е изразходвано, защото го използвм вече втора зима. Двата молива,  до които прибягвам почти всеки ден са този на Pupa в черен цвят, и Essence в кафяв. И двата са меки, разнасят се много лесно. Този на Essence използвам и за вежди.
Доволна съм, че през ноември успях да открия нови неща, които да ме впечатлят. Кои са вашите любимци? Споделяйте опит и препоръки, ще ми бъде интересно. До скоро :):):)