(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

понеделник, 2 януари 2017 г.

Tony Moly I`m real


Здравейте! Започвам годината с маските на Tony Moly от серията I`m real. Tony Moly е корейска козметична компания, известна най-вече с грижата си за кожата и страхотните, цветни опаковки на продуктите си. 

През зимните месеци кожата ми винаги е много суха и напоследък започнах да и обръщам повече внимание и да си правя по-редовно маски за лице. Нямах търпение да изпробвам тези. Чувала съм само хубави отзиви за тях. Открих ги на www.theskin.bg .  Маските са от типа sheet . Всеки пакет съдържа 21 гр. продукт. До момента използвах 3 от маските. Действието им ме изненада. Кожата веднага се възстанови и вече не я усещам толава суха и опъната. Дори и почистващата маска, очаквах като такава да изсуши кожата ми, но напратив  - направи я гладка и мека. Отчитам видим резултат, за разлика от други маски, които съм използвала. Ароматите са много приятни. Листчето е напоено с предостатъчно продукт.  Маската се държи върху лицето 20-30 мин., след което може да разнесете останалата част и след като всичко попие изплакнете.



Маските са различни за различните нужди на кожата. 



   В следващия пост с празни опаковки ще споделя мнението си за всяка една от тези маски. За сега препоръчвам без да се замислям! 

  А вие чували ли сте за тази марка, използвали ли сте техни продукти? Какво мислите за тях?