(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 16 декември 2016 г.

Покупки през декември


Здравейте! 
Представям ви няколко избрани продукта, закупени през декември. Някои се оказаха любими, други не толкова. 


Гелът за душ Balea Marshmallow ме грабна с опаковката си. Оказа се много приятен, ухае сладко. Като качества не е нещо изключително. За разлика от него гелът за бръснене в синия флакон е невероятен. В магазина имаха 3 различни вида, аз избрах този с ориенталски цветя. Изненадана съм доста приятно от действието му. До момента съм използвала само пяна, а този гел е много по-добър от пяната. Върши си работата чудесно, икономичен е, не дразни кожата, дори и на най-чувствителните места. Уханието не ми допада особено, но със сигурност ще продържа да си го купувам, защото дейтвието си заслужава. Цената и на двете е около 3 лв., което е страхотно!




В купичката е любимото ми какаово масло, за което имам подробно ревю. Може да го видите тук . Никога не оставам без него. 100 гр. ми стигат за 6-7 месеца. В зимните месеци го използвам като нощна грижа. На сутринта кожата ми е хидратирана и гладка, което е почти невъзможно да постигна с крем. 


Друг любим продукт, без който също не оставам е СС кремът на Биотен. За него отново имам ревю тук . От всички ВВ, СС, ДД и т.н кремове на пазара, този на Биотен ми е най-любим.
Четох доста противоречиви ревюта на новия коректор-фон дьо тен на Есенс. Някои го харесват, други не. В крайна сметка реших да го опитам. За мое съжаление оставя напудрен ефект и на суха кожа не стои никак добре. Иначе покривността е пълна, но издържа до няколко часа. Оставя следи по телефона ми и по ръцете ми, ако докосна лицето си. Последните пъти го използвам само като коректор в областта под очите и за там върши чудесна работа. За цялото лице не. 


Отново заради ревюта на блогъри купих екфолиантът с кокос на Христина. Обожавам го! Частичките са твърди и ексфолират много добре. След отмиване кожата остава мазна от маслата но когато подсушите с кърпа това изчезва. Не съм сигурна дали ще е подходящ за мазна кожа, но за суха го препоръчвам. Не е агресивен ексфолиант, използвам го ежедневно. А маслата съдейства и за премахването на грима. Използвам го и за тяло. Ароматът е на кокос. В аптеката от която го купих бяха заредили толкова много видове, че нямам търпение да опитам всичките. Купих го на цена 3.80 лв. Много съм доволна от тази покупка. 

Използвали ли сте тези продукти? Какво е мнението ви за тях :)