(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

сряда, 13 май 2015 г.

May HAUL /#3/

Здравейте! Преди няколко дни зарадвах сама себе си с малко покупки. Поради хубавото време реших да снимам на вън.



Първите два продукта, които хванах в DM са лосионите за тяло на Balea - Golden Shine и White Рassion. Купих ги, защото съм обсебена от лосиона, с който се сдобих  миналия месец с 40% масла и аромат на ядки. Golden Shine е със златни частички, които се оказаха доста по-малко, от колкото очаквах и бих харесала. White passion е с аромат на бели цветове и плодове от акай. Няма да се впускам в повече подробности, защото скоро ще направя пълно ревю на трите лосиона на Balea, които използвам в момента.
Този спрей на Nivea го издирвах от много време и съвсем случайно попаднах на него. Мирише точно като крема и обещава 24 часа защита от изпотяване. Този месец тече промоция в магазини Мира, свързана с продуктите на Nivea. Накратко - за всеки 7 лв. похарчени за техен продукт получавате 1 точка. При събрани 7 точки може да си изберете продукт по избор безплатно, като не са включени комплектите, слънцезащитната козметика и серията Cellular. Ако искате вместо продукт, може да участвате в томбола за велосипед. Аз получих точка, защото си купих два спрея, но нямам планове да правя повече покупки на Nivea този месец. Картончено е мното удобно, защото въпре има джобче за касовата бележка, която трябва да се пази задължително.

Следва кремът за крака Дева BioVital с лимон, мента и маслиново масло. Използвала съм два крема за ръце от серията, от които останах доволна и за това, когато видях, че този крем за крака е на половин цена  не се и замислих, просто го грабнах. По първи впечатления - нищо особено. Харесва ми, че не ми лепне на ръцете и не се налага да ги мия след като го нанеса, но  не виждам някакво омекотяване или каквото и да е действие.
В последно време виждам доста голямо разнообразие в интимните гелове на Lactacyd. Реших да пробвам един от новите видове. За сега мога да кажа, че мирише по същия начин като другите. 
Кремът за лице на Regal с мед и мляко го купувам за втори път, като нямам ясен спомен дали ми хареса първия... Но много добре си спомням как като ученичка постоянно ползвах крема за тяло от същата серия. Взех си и две маски за лице на Balea.
Кремът за тяло  Giordani Gold от Oriflame получих като подарък. Харесвам парфюмните кремове на марката, ползвала съм ги и преди, но лично аз не бих си избрала този аромат. Но като крем, уханието е по-леко и не е силно като на парфюма.














Следват малко аксесоари. Много съм доволна от гъбата за фон дьо тен. Знам, че тази форма се предлага от много фирми с различна цена. Моята е около 4 лв.



Доста противоречиви мнения чета за балсамите за устни на Balea. На мен ми харесват. В момента използвам този с масло от шеа, новият е с аромат на карамел. Хубаво мирише и е мазен, точно това, което търся.
От магазина на Рефан си избрах един сапун със зелен чай и алое, само защото ми хареса торбичката, в която е...Не знам дали ще го използвам скоро. За сега стои на тоалетката и си го гледам за красота...















Последната покупка е молив на Impala. Много харесвам силиконовите  им моливи, имам още 3 цвята. Лошото е, че не стават за водната линия, защото са прекалено меки. Този е №11.





Това е за сега. Надявам се, че ви е било интересно. Какво е мнението ви за тези продукти? Какво бихте си купили и какво не?