(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

петък, 1 май 2015 г.

Body and Hair Care /Haul #2/

Здравейте! Тази седмица случайно попаднах на един магазин, който предлага  продукти за дома и козметика на много ниски цени. Веднага се възлопзвах.
Прегледайте го, може да откриете нещо и за себе си--> http://www.chistdom.com/
Всички продукти, за които ще пиша сега са купени от този магазин преди 2 дни. 

Започвам с шампоана Pantene Pro-V Clean & Care. Току що го използвах за първи път, но още няма да правя оценки, защото си правих маска преди това с какаово масло . Трябва да разбера как действа самостоятелно. Синият шампоан от тази серия е за нормална коса. Прави богата пяна и лесно се отмива. Много харесвам шампоаните на марката, защото ароматът ме връща в детството. Радвам се, че с години не го промениха. 

 А това е душ гел, в който се влюбих от първото ползване - Dove Go Fresh слива и цвят от сакура. Мирише страхотно! Не е точно на слива, или на плод, а на нещо захаросано. Не мога да го опиша, но ако го срещнете по рафтовете в някой магазин, задължително го помиришете! Бързо се отмива, не стои мазно, като други душ гелове. Ароматът върху кожата е ненатрапчив и наистина се чувстваш fresh. Смятам да опитам и други от серията.
 Този лосион за тяло със зелен чай и краставица отново го взех, защото ми напомня за ученическите ми години. Тогава, когато тази серия за първи път излезе, от някъде ми попадна мостра на сапуна. Много ми хареса ароматът му и в последвствие съм то купувала доста пъти, душ - гелът също, но никога лосиона. За това сега съм много щастлива, сигурна съм, че ще ми хареса. На опаковката пише, че е за нормална кожа и е подхранващ. Ще видим...
Pantene Pro-V Aqua Light  е двуфазен подхранващ спрей. Отдавна исках да изпробвам спрейовете на  Pantene и сега, когато ги намерих на толкова ниска цена съм много щастлива. Скоро ще има ревю за шампоана и спрея, защото по първи впечатления ми се струват добри.
Никога не съм използвала крем за ръце на Johnson`s. Предлага 24 часа хидратация и чувство за мекота дори след измиване на ръцете, което си е доста пресилено. Ръцете ми се чувстват добре от крема, моментално попива. Не е тежък, нито прекалено лек. За сега съм доволна.












Последният продукт, който си купих от " Чист дом" на два пъти по-ниска цена е Colgate MAX WHITE ONE OPTIC. Оказа се, че вариантите на тази паста са много, аз си избрах OPTIC. Преди доста време използвах тази паста и имаше резултати, ще видим сега как ще е. Ако има някакъв невероятен успех, ще пиша допълнително :)











Със сигурност пак ще пазарувам от този магазин, цените са страхотни, а и щом продуктите са предназначени за западноевропейския пазар, има вероятност даже да се по-качествени. Пишете ми вашите отзиви за нещата, ползвали ли сте ги, какво друго бихте ми препоръчали, особено от серията Go fresh на Dove.

Този пост не е спонсориран от сайта. Всичко съм си купила сама, просто исках да споделя с вас едно място с изгодни оферти, което моя приятелка ми препоръча.