(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 16 май 2015 г.

Empties /#2/


Здравейте! Това е втората ми публикация за изразходвани опаковки, която поствам.Тези продукти не са изразходени за месец или два, но  напоследък си наложих да използвам повече нещата, които са към края си, за да освободя повече място за нови придобивки. Винаги се мотаят шишенца, тубички и т.н. със съвсем малко останало количeство продукт в тях. Това се опитвам да избегна напоследък.



Започвам с продуктите за коса. Серията на Gliss с течна коприна ми е страшно любима. За нея имам подробно ревю тук .
Шампоанът на Balea не беше лош. Купих го, защото ми хареса как мирише. Едва ли скоро пак бих си купила шампоан на марката. Не ме впечатли с нищо друго.
Като цяло серията на Garnier - Ultra Doux ми харесва. Последният шампоан, който ползвах от нея е с лавандула и екстракт от роза. Другите също ми допадат. 


Изхвърлям празни опаковките на два интимни гела, които няма да купя отново - този с Розово масло и Арган и SOS на Eveline. С нищо не ме впечатлиха.




Следващите два продукта купувам за пореден път. Спреят за тяло на Avon е невероятен за цената си от 3 лв. Всъщност не е спрей, а лек лосион. Мирише супер свежо и дава усещането все едно сега си излязал от банята. Страхотен е, икономичен,  ароматът се задържа дълго върху кожата. 
Поредната опаковка на бебешкото олио на Johnnson`s,. Зеленото ми е любимо, но понякога разнообразявам. За съжаление наскоро разбрах, че този продукт и всички останали на този производител са тествани върху животни, което много ме натъжи. Само това би ме спряло да го купя отново. Същото важи и за Avon, Gliss, Garnier и много други марки, които са на пазара. Много ми се иска, да спра да използвам козметика, тествана върху животни, но за съжаление списъка с фирми, които го правят е страшно дълъг. Мисля скоро да напиша отделна тема за това. Вие замисляте ли се за това, когато купувате козметика?




Четири душ гела, които харесах, но от тях само този на Билка бих купила отново. Мирише свежо на пъпеш и се отмива лесно. Много ме изненада, за първи път го ползвам.

Следват три маски. Тази с маслина на Avon Planet Spa се отрази чудесно на сухата ми кожа.
Маската за коса на Prestige я купих, защото купувам почки всичко, което мирише но кокос. Само, че тази маска не само, че не прави нищо за косата, мирише на химия и никакъв кокос. Не бих я купила втори път. Маската на Kallos с Кератин ми хареса. Ревю на продуктите на Kallos тук .

























За мицеларната вода на Bioten също имам ревю тук .
Измиващият гел на Oriflame беше любимият ми продукт за лице, но вече не го продават. Тази опаковка свърши преди месеци, но си я пазих, за да ми напомня за съдържанието. Вече е време да се разделя с нея. Иначе гелът беше много свеж, със силен аромат на розмарин и правеше кожата озарена.
Ексфолиантът  против черни точки на Beauty Formulas явно не беше за моята кожа. Може би ще е по-подходящ за хора с мазна кожа. Доста е силен. Рядък като консистенция, но абразивът е ситен и груб. Изсушаваше ми кожата и малко ме щипеше при употреба.
 Кремът за крака на Дева нямаше кой знае какъв ефект. Не бих си го купила пак.
Кремът за ръце на Essence миришеше страхотно на шоколад и банани. Беше доста тежък и гъст. Омекотява и овлажнява, но за 4.70лв. съм виждала и по-добри кремове.




































За това масло за тяло имам ревю тук . Не бих го купила отново, просто не е нещо без което не мога.


Завършвам с гримовете. Първият е молив на Avon, който от години не използвам. Розовият гланц е на Eveline - ужасно качество, събира се в ъгъла на устните. Гланцът на Classics не ми хареса и не съм го използвала, доста е лепкав. Вече му изтече и срока на годност. В сребристата опаковка е ултра бляскавово червило на Oriflame. Много ми хареса, пълно е с частички. Не е трайно на устните, бързо изчезва, но пък е много красиво. Изразходвах го цялото и то за кратко време. Пак бих си купила. Лаковете на Classics изсъхнаха, а заздравителя на Perfect свърши. Дори не мога да повярвам, че съм го изхабила.



























Това е за този месец, следващият път продуктите ще са по-малко, защото донякъде успях да разчистя козметиката си от стари неща.