(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 3 май 2015 г.

Schwarzkopf Gliss Liquid Silk



























Това ще бъде едно кратко ревю на любимата ми серия от Gliss.  Първо да спомена, че продуктите на Gliss са ми фаворит в грижата за косата, но серията с течна коприна просто я обожавам! Тази серия е подходяща за склонна към накъсване коса, без блясък. Заглажда косъма и прави косата изпълнена с блясък. Продуктите са подходящи за ежедневна грижа. Правят косата мека. Дори само шампоанът е достатъчен за този резултат. Ароматът е вълшебен, сигурно за това толкова често се връщам към тези продукти. Малко съжалавям, че смениха опаковката, предишната ми харесваше повече. 
Спреят не отежнява, но 3-4 впръсквания са достатъчни. При повече косата става на клечки. Ароматът се задържа много дълго време, дори са ме питали това парюм ли е. Получи се малко като реклама, но просто съм влюбена в Gliss Liquid Silk. 
Вие харесвате ли продуктите на  Gliss  и коя серия ви допада най-много?