(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 26 април 2015 г.

Bioten Skin Moisture Micellar Water / Nutritive Eye-Make up Remover


























И преди съм споменавала, че Биотен е моя любима марка. Само кремовете за лице са ми прекалено тежки, но за тях имам отделно ревю. Докато се наканя да пиша за мицеларната вода и дегримьора, първата я изразходвах до капка. Тези продукти напълно се заместват един друг. Не е нужно да се използва първо мицеларната вода и след това лосионът за почистване на грим. След мицеларната вода нищо не остава и обратно.

Подхранващ лосион за почистване на грим. Малко цитати от описанието на гърба на опаковката - "Обогатен с екстракт от памук със 100% природен произход, който подхранва и предпазва чувствителната кожа. Подходящ за почистване на очен грим. Предпазва кожата от дехидратация, прави я гладка и я оставя с усещане за комфорт. БЕЗ парабени, парафин и оцветители. Подходящ за хора, които носят лещи. Офталмологично и дерматологично тестван."
А сега и моите наблюдения. Дегримьорът почиства чудесно. Наистина оставя кожата чиста и свежа. Ухае леко и приятно. Не бих казала, че хидратира. На мен леко ми изсушава. Много съм доволна. Съставът е натурален, върши си работата чудесно и опаковка от 125 мл. струва под 3 лв! 

Мицеларна вода за суха и чувствителна кожа. Изразходих  я за по-малко от месец при ежедневна употреба. От описанието: "Съдържа изключително фини частици масла и вода, улавя и отстранява грима (дори водоустойчивия)  и замърсяванията от лицето, шията и очите без да предизвиква дразнения и дехидратация на кожата. Формулата е обогатена с екстракт от памук със 100% природен произход, добит чрез щадящи природата и неинвазивни методи. Екстрактът от памук, богат на протеини и минерали, помага за ефективната защита на чувствителната кожа, като я прави мека и еластична." 
Отново  без парабени, оцветители и парафин. Оставя усещане за чистота. Премахва грима много добре. Не използвам водоустойчив грим, за това не знам как се справя с него. Леко изсушава. Ароматът и тук е лек и приятен. За 200 лм. продукт цената е 3.70 лв.

Изключително съм доволна. Препоръчвам. Вие използвали ли сте тези продукти или подобни от марката? Кои други почистващи продукти бихте ми препоръчали?