(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 29 януари 2017 г.

NIVEA


























Здравейте! Днес ще говоря за продуктите на Nivea, които използвам последните месеци. Огледах се и забелязах, че имам доста неща от марката и реших да ги обединя в един пост. 

Започвам с класическия душ-гел. За разлика от повечето душ гелове, които ще намерите за тази цена, този определено прави повече за кожата. А именно наистина има разлика, когато го изпозвам. Кожата е по-мека и хидратирана. Консистенцията е кремообразна. Намирам го също така и за икономичен. 





Когато излезе "млякото за коса" нямах търпение да го изпробвам. Първоначално много ми хареса. Прави най-богата пяна, която някога съм виждала. Косата изглеждаше като измита с който и да е друг шампоан. Нищо по-различно. В последствие, след известно ползване усетих косата си утежнена и без обем. Може и да съм слагала повече от шампоана, понеже имам навик да използвам по-голямо количество. Но все пак скоро не бих го купила отново. 
Травел опаковката, която виждате на снимката е на  Nivea Repair&Targeted Care. Страшно много ми хареса този шампоан. Бих го купила в пълен размер. Косата е чиста, мека и с нормален обем.

За този дезодорант мога да кажа само положителни неща. Дори няма да е преувеличено, ако кажа, че ми е фаворит в момента от всички, които използвах в последно време. Причаната да ми е любим е, защото издържа повече от месец и половина и то при използване 2 пъти на ден. Това не ми се е случвало с друг дезодорант. Дори си купувам нов, защото очаквам този да свърши всеки момент, а той не свърша! Върши си работата чудесно, никога не съм имала проблеми с него.

Имам две опаковки от млякото да тяло за под душа.  Технологията на използване е следната: на чиста кожа под душа нанасяте и след това отмивате. Ефектът, когато излезете от банята трябва да е като на намазана с лосион кожа. 
Бялата опаковка вече е празна, а синята преполовена и аз все още не знам как да използвам този продукт. Чета етикета на гърба, правя всичко, дори използвах различни методи и просто не виждам никакъв резултат. Не виждам никакво действие. Нанасяла съм обилно, по-малко, с изчакване преди измиване, без изчакване. Нанасяла съм всеки ден, няколко пъти в седмицата. отмивала съм го напълно или само съм го изплаквала и нищо! Нито подхранва, нито  има някакво действие, освен, че прави банята хлъзгава. Кажете ми какво е мнението ви за това мляко под душа и как го използвате вие?

Стигнахме и до кремчетата. Първият е класическият, който няма да коментирам, защото няма човек, който да не го е изпозвал. Вторият обаче е откритието на годината за мен. Най-накрая открих перфектният крем за сухата си кожа. Попива мигновено, оставя матов завършек, а кожата е толкова мека. Не мога да опиша колко много ми харесва! Имам отделно ревю за него, защото нямаше как да го подмина!



Това са всички неща от Nivеa, които имам в момента. Бих искала да опитам някои от почистващите продукти и грижата за кожата, която е в по-високия клас на марката.

Кои са вашите любими продукти на Nivеa?