(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 2 април 2017 г.

Нови придобивки март 2017



























Здравейте! Днес ще ви покажа някои неща, с които се сдобих последните седмици. 




L`Oréal Paris Extraordinary Oil Nourishing Cleansing Milk - Имах големи надежди за това почистващо мляко, които не се оправдаха. В консистенцията няма и следа от олио. Почиства добре, не изсушава кожата, но за цената си от 8-9 лв. не е нищо изключително или по-различно от всяко друго почитващо мляко. Харесва ми като продукт, но не бих го купила отново.










Le Petit Marseillais, Балсам за нормална коса - с бадемово мляко и ленено семе - За първи път използвам продукт от марката. балсамът за коса е доста лек и подпомага разресването. Други свойства все още не виждам. Харесва ми за ежедневна употреба, защото не утежнява косата.









 Ziaja - Крем за лице за нормална и суха кожа с натурален зехтин - Много пъти съм казвала колко харесвам козметиката на  Ziaja, особено кремовете за лице. Този крем го използвам за нощна грижа, защото е доста тежък и мазен. Трудно попива, но пък на сутринта кожата е хидратирана. 
























 Продължавам  с три неща от Essence

Luminous Matt Bronzing Powder. Когато видях тази бронзираща пудра на щанда на Essence и за секунда не се поколебахх дали да я купя. Стори ми се светла, но нямаше други цветове. Използвам я само за бронзиране на цялото лице, защото за контуриране е прекалено светла. Не е особено пигментирана, цветът е лек. Матова е с леко бляскави частички, точно както е и името й Luminous Matt. Бих опитала и бронзиращата пудра от тази серия, която е предназначена за тъмна кожа. 

Единственият цвят от новите сенки за очи на Essence   My must haves, който си взех е №11 stay in a coral bay. Почти всичко харесвам от марката, но сенките им за очи не ме впечатляват с нищо. Винаги изглеждат много добре в магазина или на суоч , но когато ги нанеса губят блясака си, без значение дали ги нанасям с четка или пръст. Тази нова колекция с нищо не се различава от другите сенки на  Essence. Много исках да ми хареса, но не се случи.


Първите два цвята от горе на долу са от бронзиращата пудра, третият са сенките.

Взех си и тази сладка четка за вежди, от която съм много доволна. Върши ми чудесна работа и много ми харесва цвета. Прекрасна е. 



Стигнах и до най-любимата ми покупка през последните седмици - този страхотен несесер от H&M. Не мога да му се нарадвам. Няма какво да говоря за него, снимките сами говорят ❤❤❤
























































Последната снимка е със светкавица. Не съм виждала нещо толкова искрящо лъскаво. Ципът и хастарът от вътре са в пастелен лилав цвят.

Надявам се да ви е било интересно! До скоро :)