(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

неделя, 23 април 2017 г.

Покупки от Fragrance Direct


Здравейте! 

Наскоро направих първата си поръчка от http://www.fragrancedirect.co.uk/ . Сайтът от години е много популярен в България. Известен е с това, че има голямо разнообразие от козметика и парфюми на много ниски цени, наистина ниски...
Парфюмите не са ми слабост, за това се спрях на декоративната козметика.

Maybelline Dream Sun Bronzing Powder with Blush в цвят  08 Bronzed Paradise. Съвсем лека пигментираност, стои много естествено на лицето. Харесва ми ефекта, но имам затруднения с нанасянето, защото цвят много трудно излиза.

Maybelline  Dream Sun Bronzing Powder  в цвят 03 Bronze/Soleil Ambre - Бронзираща пудра със златисти бляскави частици. Също трудна за нанасяне, но отново оставя естествен вид на лицето. И двете пудри ухаят доста силно на парфюм, което в началото ме дразнеше, сега не ми прави впечатление.
Опаковките са доста евтини, но съм доволна от продукта.


Maybelline Color Elixir  в цвят №10 Hibiscus heaven. Страхотен гланц с мокър ефект в бонбонено розов цвят. Стои толкова меко на устните, усеща се конфортно, цветът е страхотен. Ухае на един стар балсам за устни на Nivea, който много харесвах. Много добро попадение се оказа този гланц. 




Rimmel Scandaleyes Eye shadow paint - течни сенки за очи. Имаше само три цвята, взех и трите, след като видях суочове в интернет. 


От горе на долу цветовете са:


013 Berry Chrome 



007 Chestnut Taupe



005 Golden Bronze



W7 Mega Matte LipsСледват 3 матови червила от марката W7, за която ще имам отделна публикация, защото става все по-популярна в България, а е доста бюджетна. Само ще спомена, че цветовете са прекрасни, опаковката също. Повече за продуктите на марката очаквайте скоро.

От горе на долу цветовете са:



Caked



Filthy Rich



Billionaire







W7 Lemon Meringue Anti Rednes Cream Eyelid Primer - основа за сенки прикриваща зачервяванията. Когато видях този продукт, не се замислих нито за секунда, а го добавих в кошницата. Оказа се по-добър от колкото очаквах. Много добра основа за сенки. Издържа цял ден.

W7 Banana Dreams Loose Powder - фина бананова пудра на прах.


Rimel Instant Tan+Gradual glow Medium Matte - Този автобронзат обещава след нанасяне моментален тен, а след 3 часа автобронзиращ ефект. Използвах го вече няколко пъти, много ми харесва, особено като автобронзат. Не се изненадвам, че се оказа добър защото имам още един от серията Sun Shimmer - може да видите ревюто за него тук .  Много добра серия на Rimmel  с огромно разнообразие от бронзанти.

 Bourjois Poudre Illuminatrice Universelle. Котаго поръчвах тази пудра бях останала с впечатлението, че е безцветна финиш пудра и бях изненадата толкова приятено. Оказа се много бляскава, със сребърни блестящи частици, които стоят много добре дори на цялото лице, защото са много фини. Бързо се превърна в един от любимите ми продукти, които използвам ежедневно. А опаковката сами виждате колко е сладка 💗💜


 W7 Candy Floss Brightening Face Powder. - Розова, леко блестяща пудра. Използвам я като руж, не мисля, че е подходяща за цялото лице. Като руж стои много красиво. Опаковката е здрава, както на всички продукти от марката. Много приятно изненадана останах, че всичко от w7 ми хареса, а и бях чела само хубави отзиви.


 W7 Colour Me Nude Eye Сolour Palette 


Още една nude палитра. Страхотни цветове и много добра пигментация. Очаквайте отделно ревю и суочове.































Bourjois BB Bronzing Cream 8 in 1 - Още от както излезе този продукт преди няколко години исках да го опитам. Няма никаква покривност, но стои естествено. Забелязах, че когато нанасям грима си върху него, се нанася много по-добре и направо залепва. Консистенцията наистина е леко лепкава и някак си стяга порите и самите контури на лицето. Самостоятелно не го използвам, но като основа за грим ми харесва много. Ухае много приятно.


 Bourjois Cream Blush 02 - Този кремообразен руж беше в комплект с ВВ - крема и една очна линия. Почти никога не използвам кремообразни ружове. Мога само да кажа за този, че не се усеща върху кожата. Опаковката е много сладка, затваря се с магнит.


 Bourjois  Liner Feutre - черна очна линия със не много твърд писец, но не и мек, просто перфектен. Това ми е любимият тип очна линия, нанася се много лесно и попива бързо, нещо като маркер. Не съм я използвала все още, защото в момента имам две отворени от същия тип на Oriflame.



 Manhattah X-treme Last Lipliner в цвят  57F. Не знам защо Manhattah  продължават да кръщават продуктите си с номера. Фен съм на марката от години и до сега не ме е разочаровала с нищо. Моливът за устни е в много приятен розов цвят. Точно такъв нямах.


 Manhattan GO4BIG  Lashes Mascara. Въпреки, че името предполага обем, за мен тази спирала е по-скоро удължаваща. Миглите са перфектно разделени и стоят много естествено, но от обем няма и следа. На мен ми хареса изключително много, защото такъв ефект търся, но ако искате обем това не е спиралата за вас. Четката е доста твърда. 



Това са всички поръчки от Fragrance Direct. Като заключение ще кажа, че съм много приятно изненадана от качеството на всички, като се има в предвид колко евтино струваха. Почти всички са на цена 1-2-3 £. 
Сега малко за самата поръчка. Плаща се с карта, избирате метод за доставка, аз избрах стандартна за 6.99 £. От сайта обработиха поръчката за 2-3 дни и ми писаха, че е изпратена. Точно на 14-ия ден пристигна в пощата, от където ми изпратиха известие да си прибера кашончето. Стандартната доставка е 14 - 30 дни, но от момента на пращане на продуктите,  а не от момента на заявката. Доста чакане беше, но си заслужаваше. В сайта постоянно има промоция -75%, 5 продукта и 1 безплатен, 20% намаление от общата цена на поръчката и т.н. В интернет може да се разровите за работещи кодове за отстъпка, които да въведете преди плащането. Аз успях да вкарам два кода и отстъпката ми беше около 8£. Общо за всичко + доставката платих 45 £, което за толкова много продукти направо е обир. За съжаление поне в момента нямат вариант за безплатна доставка до България. За сравнение палитрата сенки на w7 в България е 25 лв., а в Fragrance Direct  е 4£, матовите червила на същата марка тук са 18лв. , а аз ги взех за 1.60£. Заслужава си да прегледате сайта, оставям линк тук - http://www.fragrancedirect.co.uk/

Поздрави и очаквайте скоро много нови ревюта на продукти ❤❤❤