(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

сряда, 25 март 2015 г.

Victoria Beauty MACADAMIA Liquid Crystals


Обещанията, които фирмата производител дава за този продукт са следните: 

" •антиоксиданно действие

•богато на витамини
•палмитолеинова киселина

лесно и бързо проникват в структурата на косъма, като благоприятстват за регенерирането му. Създават защитен слой срещу вредното въздействие на UV лъчите, като максимално подхранват и хидратират косата. Придават на косъма  жизненост, блясък и копринена мекота. Подходящи за ежедневна употреба. Предназначени за всеки тип коса, особено за сухи, увредени или често третирани."


За съжаление впечатлението ми от този продукт, както и други кристали за коса от марката не е добро. Моята коса не е суха, а тънка и мека. С тези кристали косата ми се омазнява и стои на клечки само от 2 капки. Забелязва се някаква мекота, но не след дълго косата ми се сплъстява. Това ми е втори или трети лош опит с продукт за коса на Victoria Beauty и не бих си купила повече нищо от тази марка. Миризмата е на парфюм, но не е натрапчива. Понякога използвам кристалите като маска преди да си измия косата. Не знам как се отразява на сухите коси. Ще се радвам, ако някой е използвал кристали от марката, да сподели как ми су отразят.

Очаквайте скоро ревю на любимите ми продукти за коса, които наистина действат, поне при мен.