(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

събота, 21 февруари 2015 г.

Flormar Pretty Compact Blush On+ SWATCHES

Продължавам темата за блясъка и наближаващите слънчеви месеци с дуото ружове от Flormar. И двата цвята са с блестящи частички. Използвам по-светлия за леко бронзиране, тъй като кожата ми е много светла и този цвят й пасва идеално. Другият руж е в приятен прасковен цвят. Текстурата е същата като тази на Max Factor Bronzing Powder . Дори и на външен вид се забелязва приликата, освен в цветовете, разбира се. Нанасянето и покритието е едно и също при двата продукта. Резултатът е естествено сияние и леко подчертаване.


Друг фактор, който не е толкова важен, но ние момичетата обръщаме внимание на това е мирисът. Ружовете миришат много приятно. На мен този мирис ми напомня на крем на лице.



Не съм използвала много  продукти на Flormar, но мисля да променя това. Смятам съвсем скоро да изпробвам и другото  дуо от серията Pretty Compact Blush-On. Тя се

състои от 2 двойни ружа и 4 индивидуални цвята. Препоръчвам този продукт. Сигурна съм, че няма да съжалявате. Цената е около 5 лв.